چند ایده استفاده از آینه در دکوراسیون خانه

هر خانه ای که به خوبی طراحی شده باشد باید یک  یا چندین آینه داشته باشد – برخی از آیینه ها صرفاً برای بررسی “سلفی” شما است ، در حالی که بعضی دیگر جهت منعکس کردن نور و یا کاملا برای تزیین میباشد  برای کمک به شما در ایده استفاده از آیینه، ما چندین روش را برای شما گرد آوری کرده ایم.

 

 

آینه را با گیاهان احاطه کنید

 

تصور نمی کنید که ترکیب آینه با گل و گیاه چقدر میتوانند در زیبایی منزل شما تاثیر گذار باشد ، تزئین آینه با گیاهان و احاطه کردن آن با گلدان انتخاب سبکی است که باید حتما امتحان کنید.

 

آیینه های گرد

 

 

آینه های گرد قطعاً در حال اوج گرفتن هستند. این دایره ها شکلی آرامبخش و چشم نواز دارند.

 

نور را پیدا کنید

 

 

آینه های گرد فقط برای ظاهر نیستند میتوانید یک مکان مناسب را پیدا کنید که بتوانید با نصب آیینه در آن مکان نور خورشید را منعکس کنید

 

آیینه را به دیوار گالری اضافه کنید

 

آثار هنری و عکسها تنها مواردی نیستند که می توانند در دیوار گالری قرار بگیرند – آینه ها نیز می توانند در این چیدمان بسیار زیبا به نظر برسند

 

 

آیینه های مستطیلی

 

 

اگر سقف بلند دارید ، آینه مستطیل شکل قدیمی را امتحان کنید.

 

 

رنگ طلایی

 

 

اگر اتاق شما به کمی زیبایی و فانتزی نیاز دارد ، هر آینه قاب دار را که می توانید پیدا کنید با رنگ طلایی رنگ کنید. این بلافاصله باعث می شود هرچه دارید بهتر به نظر برسد.

 

جاذبه کنار تخت

 

 

آینه های مستطیل بزرگتر فقط برای اتاق نشیمن نیست. با این آیینه ها میتوانید لباس های خود را بررسی کنید یا ایده مناسبی برای عکاسی است.

 

 

آیینه های ورودی خانه

 

 

قبل از بیرون رفتن از خانه باید مطمئن شوید که مرتب به نظر میرسید با این حساب آیینه های بزرگ در جلوی ورودی منزل جدا از اینه باعث جذابیت منزلتان میشود میتواند بسیار کاربردی باشد

 

 

کوچک و توانا

 

 

اگر فضایی برای قرار دادن آیینه های بزرگ ندارید ، چیز کوچکتری مانند این مربع کوچک نیز کاربردی است.

 

درب آیینه ای

 

 

صرفه جویی در فضا می خواهید؟ به جای اینکه آینه تمام قد خود را به دیواری نزدیک در تکیه دهید ، سعی کنید آن را روی در بگذارید. همیشه می توانید آن را در قسمت عقب آویزان کنید ، یا می توانید از آن به صورت تزئینی استفاده کنید ، همانطور که در اینجا نشان داده شده است.

 

 

قفسه

 

 

یک قاب مستطیلی به اندازه کافی عمیق برای آینه خود پیدا کنید که می توانید از آن به عنوان قفسه استفاده کنید.

 

 

فلز مات

 

آیینه های با قاب فلزی یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی است که ظاهری مدرن دارد و بسیار سبک تر از آیینه های با قاب چوبی است.

 

گالری دایره ای

 

 

یک دیوار که با یک یا دو آینه مخلوط می شود ، به هر ترکیب دیگری که می خواهید ایجاد کنید ، تنوع می بخشد.

 

 

بیشتر، بیشتر است

 

 

از دو برابر کردن آینه ها نترسید. این یک روش خوب برای پر کردن دیوار اتاق خواب است ، به خصوص اگر فضای کافی برای تکه های بزرگتر در حمام ندارید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: قابل کپی برداری نمی باشد