ترکیبهای رنگی در دکوراسیون داخلی

از آنجایی که روحیات و شخصیت های انسانی دارای ویژگی های متفاوتی از یکدیگر است و همچنین تأثیر رنگ ها بر خلق و خوی افراد امری اجتناب ناپذیر است، ترکیب های رنگی مختلف در دکوراسیون داخلی متناسب با محیط ها و روحیات افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رنگ خاکستری رنگی خنثی است و کاربرد آن درکنار بسیاری از رنگ ها امکان پذیر است. رنگ خاکستری دارای تناژ مختلفی است. استفاده از رنگ نارنجی که رنگی گرم و انرژی زاست در کنار خاکستری که رنگی خنثی است می تواند فضایی زیبا و گرم را ایجاد کند. بهتر است از رنگ خاکستری در زمینه و از رنگ نارنجی در جزییات استفاده شود.

1

1.1

با استفاده از رنگ های تک و خاص مانند سرخابی در کنار تناژهای مختلف خاکستری میتوانید دکوراسیون فضا را متحول کنید. بهتر است رنگ سرخابی را به صورت جزیی مثلاً در کوسن ها و یا رویه ی صندلی ها استفاده کنید.

2

استفاده از رنگ فیروزه ای در کنار رنگ سرخابی ترکیب رنگی فوق العاده و رمز آلودی را به وجود می آورد. استفاده از این رنگ ها به همراه رنگ های خنثی در دکوراسیون می تواند جذابیت زیادی ایجاد کند.

3

ترکیب خاکستری و زرد ترکیبی منحصر به فرد است که هم باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضا می شود و هم استفاده از زرد در کنار خاکستری که رنگ خنثی است باعث گرمی دکوراسیون داخلی خواهد شد. زرد که رنگی جذاب و پر انرژی است از یکنواختی حاصل از ورود رنگ های خنثی در محیط خانه جلوگیری می کند. زرد را نیز می توانید با ترکیب با رنگ خاکستری تعدیل کنید.

4.0

4.1

از ترکیب رنگ خردلی و تناژی از خاکستری متمایل به آبی دکوراسیونی گرم و آرام بخش را تجربه کنید.

5.05.1

استفاده از ترکیب آبی ملایم و کرم و تناژ کرم بژ می تواند فضایی آرام بخش و روشن و نورگیر را برای شما ایجاد کند.

7

ترکیب رنگ زرد و آبی در دکوراسیون طراوت ایجاد می کند. این دو رنگ را می توان با تناژهای مختلف در کنار هم به کار برد. آبی آرامبخش می تواند زرد پر انرژی را تعدیل کند.

8

استفاده از رنگ قرمز آجری در کنار تناژهای خاکستری فضایی جذاب و پر انرژی ایجاد می کند و می تواند انتخاب خوبی برای آشپزخانه باشد.

9

ترکیب رنگ قرمز و فیروزه ای ترکیب رنگی عجیب، زیبا و شادی آور است با اضافه کردن زرد به این ترکیب می توانید محیطی شاد و جذاب ایجاد کنید بهتر است این سه رنگ در جزییات و در زمینه ای از رنگ های خنثی مانند  سفید خاکستری و مشکی به کار برده شود.

10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: قابل کپی برداری نمی باشد