روش هایی برای آوردن انرژی مثبت به خانه

روی نور طبیعی خورشید تمرکز کنید

نور طبیعی خورشید تولید ویتامین D را تحریک می کند ، که باعث افزایش خلق و خو می شود و تقریباً بلافاصله احساس شادی بیشتری در افراد ایجاد می کند. علاوه بر این، دسترسی کافی به نور خورشید طبیعی می تواند به کاهش علائم افسردگی کمک کند.برای استفاده از قدرت مثبت نور خورشید ، پرده ها را باز کرده و پرده ها را بکشید تا نور طبیعی به اتاق وارد شود. تمیز کردن شیشه های پنجره و از بین بردن موانعی که جلوی نور را می گیرند را از یاد نبرید.

 

 

منظم کردن خانه

بی نظمی باعث ایجاد استرس می شود و هیچ چیز مانند استرس انرژی مثبت را خرد نمی کند.

حتی یک قدم ساده مانند مرتب کردن یک کشو در آشپزخانه یا اتاق خواب می تواند تأثیر زیادی در مثبت بودن یک اتاق یا داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که مکان هایی که معمولاً از آن استفاده می کنید مانند میزهای آشپزخانه و پیشخوان های آشپزخانه تمیز و پاکیزه باشند و به جای آن ، یک شیشه گل یا عکس های خانوادگی ارزشمند را جایگزین شلوغی کنید.

 

گیاهان یا گلها  را در خانه بگنجانید

ادغام گیاهان در یک خانوار مزیت های فراوانی به همراه دارد. علاوه بر بهبود کیفیت هوا ، و زیباسازی یک فضا  باعث بهبود احساسات و حالات روحی بیماران و افراد مسن می شوند. برای داشتن زیبایی بیشتر ، گیاهانی را که گل می دهند مانند سوسن یا گل ارکیده انتخاب کنید تا فضا شادتر و مثبت تر شود.

 

پنجره را باز کنید

اکثر مردم می دانند که گذران وقت در فضای باز فوایدی مانند کاهش اضطراب و کاهش فشار خون را به همراه دارد پس تا آنجا که ممکن است ، پنجره ها را باز کنید تا هوای تازه به خانه وارد شود.

 

یک لایه رنگ تازه بزنید

رنگ کردن خانه با رنگ های روشن و شاد یک روش عالی برای ایجاد حس تمیزی و تازگی و روحیه مثبت در خانه استنقاشی اگرچه ساده است اما می تواند با پوشاندن لکه های روی دیوارها تأثیر زیادی بر مثبت بودن یک ناحیه بگذارد.

 

آویز آثار هنری

آویختن آثار هنری معنی دار بر روی دیوارها تا حد زیادی منجر به دعوت انرژی مثبت به خانه می شود. کارهای هنری مورد علاقه خود را در مناطق پرترافیک آویزان کنید.

 

 

مقداری رنگ اضافه کنید

چند بالش روشن را روی کاناپه یا یک لحاف زیبا را روی تخت قرار دهید. از نظر بالینی اثبات شده است که رنگ بر خلق و خوی تأثیر می گذارد و رنگ های زنده مانند سبز ، زرد و قرمز می توانند تأثیر مثبت فوری روی خوشبختی و انرژی داشته باشند.

 

 

از رایحه استفاده کنید

رایحه حس قدرتمندی است و مطالعات متعدد ثابت کرده اند که آروماتراپی در واقع می تواند به احساس خوشبختی در افراد کمک کند. برای دعوت سریع انرژی مثبت به یک فضا ، یک روغن مانند اسطوخودوس و رزماری را انتخاب کنید و چند قطره در یک دستگاه پخش کننده قرار دهید که می توانند ساعت ها به بوی تازه ، روشن و شاد اتاق کمک کنند.

 

به نورپردازی توجه کنید

اتاق های تاریک و کم نور دلگیر هستند. حتی اگر اتاقی از نور خورشید طبیعی زیادی برخوردار نباشد ، اطمینان حاصل کنید که از نورپردازی کاملاً یکسان برخوردار باشد. این امر به افراد خانه کمک می کند تا بیدارتر ، سرزنده تر و مثبت تر باشند.

 

خوشبختانه ، افزایش روحیه یک فضا آسان است و این نکته های ساده می تواند به شما کمک کند از امروز انرژی مثبت را وارد خانه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: قابل کپی برداری نمی باشد