انواع شیر آلات آشپزخانه

یک شیر آشپزخانه جدید می تواند آشپزخانه شما را متحول کند. گزینه هایی را انتخاب کنید که مکمل سبک آشپزی و تمیز کردن شما باشد.

 

از همه قسمت های آشپزخانه شما ، ممکن است سینک ظرفشویی و شیر آب بیشترین استفاده را داشته باشد. بنابراین شیر آب شما باید در عین فراهم آوردن هر عملکردی که نیاز دارید ، بسیار زیبا به نظر برسد بیایید نگاهی به انواع شیر آب آشپزخانه – و بهترین گزینه ها در هر گروه – بیندازیم تا بتوانید آگاهانه انتخاب کنید.

 

شیرهای کششی فضای شما را گسترش می دهند

 

چه کسی می گوید یک شیر آب باید در ظرفشویی بماند؟ شیرآلات کششی دامنه حرکتی گسترده ای را برای شما فراهم می کند و بسته به مدل ، حتی می تواند به میز پیشخوان برسد تا یک گلدان بزرگ پر شود که ممکن است به راحتی در سینک ظرفشویی قرار نگیرد. این نوع شیرآلات معمولاً دارای یک دسته هستند ، بنابراین می توانید جریان و دما را با یک دست تنظیم کنید.

 

شیرهای کشویی باعث شستشوی ظرف ها می شوند

 

شیرهای کشویی جریان را راحت تر می کنند یا به هر گوشه سینک ظرفشویی می پاشند ، این شیرها دارای سر ثابت هستند که در موقعیت رو به پایین قرار می گیرند  اما دامنه حرکتی را که یک شیر کششی می تواند فراهم کند ندارند.

 

شیرهای یک دست ظاهر کلاسیک را به ارمغان می آورد

 

از نوع شیرهای آشپزخانه که دارای یک دسته در وسط یا کنار آن است. شما دسته واحد را از چپ به راست حرکت می دهید تا آب گرم یا خنک را بگیرید. این به معنای سهولت استفاده است زیرا فقط یک سر انگشت طول می کشد تا اهرم کمی حرکت کند و دما یا جریان را تنظیم کند. خبر خوب این است که این شیرهای آب بسیار قابل اعتماد هستند و تعمیر آنها آسان است. شیرهای دو دست سنتی و پیشرفته هستند  این یک نوع شیرآلات آشپزخانه سنتی است که از دو دسته تشکیل میشود ، یکی برای آب گرم و دیگری برای آب سرد. این سبک بسته به پایان کار تقریباً در هر طراحی آشپزخانه کار می کند. در این نوع شیرآلات ، آب سریعتر از نوع شیرآلات تک دسته گرم میشود و توانایی تنظیم دقیق دما را دارند.

 

شیرهای لمسی آشپزی را آسان می کنند

 

در این نوع شیرآب لازم نیست که به هیچ سخت افزاری دست بزنید. آنها توسط یک سنسور کوچک کار می کنند که وقتی دستتان یا گلدان در مقابل آن قرار دهید ، جریان آب فعال میشود. این یک راه حل مناسب برای زمانهایی است که شما تازه گوشت خام یا سایر موادی را که ممکن است باکتری بر روی دست شما باقی مانده باشد لمس کرده باشید. با این حال ، تنظیم دما و جریان نیاز به دستگیره دسته اهرم دارد که معمولاً روی پایه قرار دارد. بزرگترین نقطه ضعف این مدل ممکن است قیمت بالاتر باشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: قابل کپی برداری نمی باشد