میز تلویزیون

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر در ساختار اصلی تلویزیون های خانگی، میزهای تلویزیونی بزرگ و جاگیر نیز می بایست جای خود را به میزهای LCD می سپردند.

میزهای LCD چوبی در طرح و رنگ های مختلف، به زیبایی هر چه تمام تر توانستند خود را با تلویزیون های LCD و LED وفق داده و همگام با پیشرفت تکنولوژی، رشد قابل ملاحظه ای نمایند.

01

در حال حاضر یکی از موضوعات مهم در خانه ها طراحی فضای نشیمن و پذیرایی می باشد. میتوان دیواری که برای قرار دادن تلویزیون در نظر گرفته می شود را در ترکیب با میز تلویزیون طراحی نمود.

02

در حال حاضر فضای پذیرایی و مکان نشستن برای هر خانوار و در هر خانه اهمیت بسیاری دارد، به این دلیل که همه افراد خانواده و مهمانان مختلفی که به آن خانه رفت و آمد می کنند در نگاه اول پذیرایی را خواهند دید و بر این مبنا دکوراسیون را قضاوت خواهند کرد و معیارشان برای پسندیدن یا نپسندیدن فضای خانه همان تصویر ابتدائی پذیرایی خواهد بود.

03

میز LCD در یک تقسیم  بندی ساده به دو  نوع  پشت دار و بدون پشت تقسیم می گردد. میز LCD پشت دار از نظر حمل و نقل و جابجایی قدری سخت تر از میز LCD بدون پشت می باشد.

نمونه ای از میز LCD پشت دار را در این طرح مشاهده می کنید.

06

طراحی مدرن دیوار تلویزیون LCD. تلویزیون بر روی دیواره طراحی شده از چوب نصب می شود. شلف ها به منظور چیدن قاب عکس و لوازم دکوراتیو در نظر گرفته شده اند.

Consuelo_Jorge

طراحی میز تلویزیون به صورت دیواری. در این طرح میز کاملا از زمین جدا بوده و به دیوار پشت خود متصل شده است. از فضای زیر میز می توان برای قرار دادن میز های عسلی یا صندلی هایی مانند تصویر استفاده نمود.

011

طراحی مینیمال برای نصب تلویزیون بر روی دیوار. برای مشخص کردن محدوده قرار گیری تلویزیون، صفحه ای با ارتفاع بسیار کم بر روی زمین در نظر گرفته شده است.

012

نمونه ای از طراحی مدرن میز تلویزیون که بر روی دیوار نصب می شود. استفاده از نور های نقطه ای دکوراتیو می تواند کیفیت طرح را دو چندان نماید.

013

طراحی مینیمال دیوار تلویزیون با استفاده از متریال چوب. ایجاد تضاد در رنگ و بافت چوب های مورد استفاده باعث بالا بردن کیفیت بصری این قسمت از خانه شده است.

05

طراحی میز تلویزیون. ترکیب هماهنگ چوب های مختلف در این طرح قابل مشاهده است.

Fantastic Fashionable Modern TV Cabinets regarding 34 Best Tv Un

انتخاب چوب با رنگ گرم در کنار رنگ سر دیوار و پرده باعث ایجاد کانون انرژی در محل قرار گیری تلویزیون شده است.

016

شلف ها در ترکیب استند تلویزیون. استفاده از لکه رنگی به منظور ایجاد نقطه کانونی و جلب توجه محل قرار گیری تلویزیون بر روی دیوار است.

019

طراحی میزهای تلویزیون منزل با استفاده از متریال های روز

08

طراحی مدرن استند تلویزیون. در این طرح ترکیبی از قفسه ها با ابعاد گوناگون برای قرار دادن کتاب و دستگاه های صوتی تصویری و همچنین وسایل دکوراتیو لحاظ شده است.

022

طراحی مناسب شومینه و میز تلویزیون تاثیر زیادی بر ایجاد حس تعلق در فضا خواهد داشت. یک طراحی یکپارچه و هماهنگ برای شومینه و میز تلویزیون در عین حال که می تواند محیط را گرم و صمیمی جلوه دهد باعث جلوگیری از ازدحام و شلوغی در فضا خواهد شد.

023

طراحی میز تلویزیون به سبک مدرن با استفاده از ترکیب حجمی و رنگی مناسب برای اتاق پذیرایی و نشیمن خانوادگی.

024

میز LCD از نظر جنس بدنه نیز می تواند از نئوپان و یا MDF باشد. در تولید میز LCD با کیفیت معمولا به جای ملامینه یا همان نئوپان از جنس ام دی اف استفاده می شود که نسبت به نئوپان دارای کیفیت بالاتری می باشد.

030

گاهی اوقات پیش می آید که شما فضای کافی برای قرار دادن وسایل زیاد در منزل خود ندارید. در اینگونه موارد باید مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر میز تلویزیون بتوانید سایر وسایل منزل خود را بر روی آن بچینید و با یک تیر چند نشان بزنید.

031

نمونه طراحی میز تلویزیون چوبی به سبک مدرن که فضایی کافی برای گذاشتن فیلم، کتاب و وسایل دکوراتیو در نظر گرفته شده است.

032

نمونه طراحی شده میز تلویزیون به سبک مدرن

033

نمونه ای از یک میز LCD پشت دار را در این طرح مشاهده می نمایید.

034

طراحی میز تلویزیون می تواند بخشی از طراحی داخلی فضای پذیرایی و نشیمن شما باشد. به عبارت دیگر می توان به یک طرح مناسبی از طراحی داخلی رسید که میز تلویزیون قسمتی از این طرح باشد.

035

نمونه ای از طراحی میز تلویزیون، مناسب برای خانه های کوچکتر

037

نمونه طراحی میز تلویزیون مدرن

038

نمونه ای از میز LCD طراحی شده به سبک مدرن. باکس پشت تلویزیون به منظور عبور سیم ها و تجهیزات الکتریکی دیگر طراحی شده است.

039

طراحی مینیمال و ساده میز تلویزیون برای خانه هایی که دکوراسیونی به سبک مینیمال دارند.

040

مطالب مرتبط: انواع میز | میز کنسول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: قابل کپی برداری نمی باشد