رنگ دیوار بین کابینت آشپزخانه

استفاده از رنگ سفید برای دیوار بین کابینت آشپزخانه

رنگ سفید ظاهری تمیز و نیرو بخش را در آشپزخانه ایجاد می کند. رنگ سفید می تواند حس طراوت و تازگی را تقویت کند. استفاده از رنگ سفید در کنار رنگ های خنثی یا ملایم فضای آرامش بخشی را در آشپزخانه ایجاد می کند.

1(3)

1(5)

استفاده از رنگ خاکستری برای دیوار بین کابینت آشپزخانه

خاکستری در طراحی داخلی حالت تشریفاتی به فضا می دهد. تاثیر رنگ خاکستری بستگی زیادی به رنگهای سایه ای دارد که شما همراه آن استفاده خواهید کرد.

برای مثال اگر رنگ خاکستری به همراه ته رنگی از زرد یا صورتی استفاده شود، گرمای فضا را بیشتر خواهد کرد. اما یک سایه زیبا از خاکستری در ترکیبی از سفید که خیلی روشن باشد می تواند یک ظاهر تمیز، زیبا و با طراوت را ایجاد کند. اگر شما در طراحی داخلی خود مناطق زیادی با رنگ خاکستری دارید این رنگ غالب خواهد شد و محیطی کسل کننده را ایجاد می کند.

2

2)5(

استفاده از رنگ مشکی برای دیوار بین کابینت آشپزخانه

رنگ مشکی برای نمایش دادن چیزهای مشخص در فضا بسیار مناسب است. اگر رنگ مشکی با نور و در کنار رنگهای خنثی به کار رود، هر چیزی که رنگ آن مشکی است برجسته نشان داده می شود.

3

3)2(

استفاده از رنگ زرد برای دیوار بین کابینت آشپزخانه

استفاده از رنگ زرد فضای روشن و خوش بینانه ای را ایجاد می کند. رنگ زرد نیز مانند مشکی برای برجسته کردن اشیاء و وسایل مناسب است.

4(2)

4

استفاده از رنگ قرمز برای دیوار بین کابینت آشپزخانه

استفاده از رنگ قرمز جنبه محرک و مهیج به فضا می دهد. رنگهایی مانند قرمز و نارنجی به عنوان محرک اشتها شناخته شده و در نتیجه به طور گسترده در آشپزخانه ها استفاده می شود.

5(1)

استفاده از رنگ صورتی برای دیوار بین کابینت آشپزخانه

رنگ صورتی در طراحی داخلی باعث ایجاد فضایی آرامش بخش و راحت می شود. رنگ صورتی در کنار رنگ های خنثی چون خاکستری و سفید فضایی زیبا و آرام را به وجود می آورد.

6(1

6(2)

استفاده از رنگ بنفش برای دیوار بین کابینت آشپزخانه

رنگ بنفش برای ایجاد محیطی لوکس در خانه استفاده می شود. اگر سایه ای از رنگ آبی داشته باشد می تواند دلباز و آرام باشد و فضایی از رمز و راز را ایجاد کند. سایه مایل به قرمز در رنگ بنفش باعث جلب توجه و تسلط بیشتر بر فضا می شود.

7(1)

استفاده از رنگ آبی برای دیوار بین کابینت آشپزخانه

رنگ آبی باعث کاهش فشار خون و ضربان قلب و در نتیجه منجر به ایجاد حس آرامش می شود. در طراحی فضای داخلی برای بزرگنمایی فضا از سایه بسیار روشنی از آبی استفاده می شود.

8(4)

8)5)

استفاده از رنگ سبز برای دیوار بین کابینت آشپزخانه

اثرات روانی رنگ سبز شبیه رنگ آبی است، رنگ سبز به عنوان رنگی آرام و روشن درک می شود. سبز برای چشم بسیار آرامش بخش است. بهترین راه برای استفاده از رنگ سبز در طراحی داخلی این است که رنگ سبز را در کنار رنگ قهوه ای که رنگ طبیعت است به کار بگیریم.

9(3)

9(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: قابل کپی برداری نمی باشد