نکاتی برای انتخاب کابینت بهتر

رنگ کابینت های آشپزخانه

امروزه بهتر است از رنگ هایی خنثی استفاده کنید تا کابینت به روز و در عین حال سنتی داشته باشید.

رنگ های پیشنهادی: طوسی، آبی، سفید، خاکستری مایل به قهوه ای

2

3

بافت کابینت های آشپزخانه

چوب ها همیشه بهترین جنس برای کابینت ها هستند. برای این که آشپزخانه تان حال و هوای تازه ای به خود بگیرد، بهتر است از طرح های شبیه به طرح چوب روی درخت های جنگل استفاده کنید. این طرح ها بافت و جذابیت بصری خاصی به خانه می دهد.

4

کابینت های براق آشپزخانه

می توانید کابینت های براق را نیز به آشپزخانه تان وارد کنید. آن ها به آسانی با یک پارچه نم دار پاک می شوند و نیازی نیست نگران جای انگشتان روی آن ها باشید. این نوع جنس باعث می شود رنگ ها بهتر نمایش داده شود و آشپزخانه تان را شفاف تر کند.

6

ترکیب دو رنگ در کابینت

  • رنگ بالا و پایین:

یک رنگ را برای ردیف زیرین کابینت ها و رنگی متفاوت را برای کابینت های بالایی انتخاب کنید.

برای اینکه آشپزخانه سرزنده به نظر برسد از رنگ های مکمل استفاده کنید. می توانید در انتخاب رنگ ها یکی را مات و تیره و دیگری را روشن و شفاف انتخاب کنید یا اگر یک رنگ هستند یکی را کمرنگ و دیگری را پررنگ و روشن بکار ببرید.

8

  • دو رنگ کنار هم:

می توانید طرحی انتخاب کنید که دو رنگ کنار هم قرار گرفته باشند. از طرح هایی که در آن دو رنگ مشخص زیاد تکرار می شود دوری کنید زیرا باعث می شود آشپزخانه شلوغ به نظر برسد.

طرحی را انتخاب کنید که در مرور زمان زیبایی خود را از دست نمی دهند به عنوان مثال برای درب ها یک رنگ و برای قسمت روی آنها رنگی دیگر بکار ببرید.

10

کابینت های مدرن روستیک

برای بعضی از افراد که می خواهند آشپزخانه ای خاص داشته باشند طرح هایی به روز با سبک روستیک می تواند گزینه خوبی باشد.

همنشینی کابینت های روستیک در کنار وسایل آشپزخانه و کانتری با طرح جدید می تواند بسیار گرم و دعوت کننده باشد و آشپزخانه ای بروز بوجود آورد.

 11

12

کابینت با چوب های روشن

کابینت های به رنگ روشن برای سال ها در اروپا جز بهترین گزینه برای آشپزخانه بوده است.

این طرح باعث می شود آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد و در فضای خانه بیشتر جلوه کند. این نوع رنگ و طرح چوب جز آن دسته از گزینه هایی است که برای سال های زیاد زیبایی خود را حفظ خواهد کرد.

13

کابینت های معلق در آشپزخانه

کابینت های معلق باعث دیده شدن کف آشپزخانه می شود و فضای آن را بزرگتر نشان می دهد. در طرح های چسبیده به کف خانه دسترسی به زیر کابینت ها مشکل است و برای شست و شو مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

برای اینکه این معلق بودن کابینت ها بیشتر نمایان شود بهتر است در زیر آن نورپردازی انجام شود تا زیبایی آن دوچندان شود.

15

کابینت آشپزخانه از جنس بامبو

اگر دوستدار محیط زیست هستید بهتر است از کابینت های با جنس بامبو استفاده کنید. به دلیل اینکه درخت بامبو به سرعت رشد می کند و می تواند جایگزین درخت های قطع شده شود. استفاده ازبامبو برای کابینت به معنای کمتر صدمه زدن به محیط زیست است.

چوب بامبو مقاوم تر از چوب درخت بلوط است و می تواند سالهای متمادی زیبایی خود را حفظ کند.

17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: قابل کپی برداری نمی باشد