ایده های نو

صرفه جویی در فضا

با هوشمندی از همه‌ ی فضا استفاده کنید. در این عکس قفسه‌‌ های مکعبی برای نگهداری بشقاب‌ ها، پارچه‌ های کتانی و قطعات نصب شده‌ اند. فضای پشتی قفسه‌ ها برای هماهنگی با استایل، با کاغذ دیواری تزیین شده است.

1

 

طرح‌های جذاب

استفاده از مبلمان چوبی باعث صمیمت فضای سیاه و سفید آشپزخانه خواهد شد.

ایده

 

هماهنگی اتاق‌ها

وقتی چند اتاق به آشپزخانه راه دارد، زمانش است که با بکار بردن رنگی پیوسته و ساده، همه‌ ی اتاق‌ ها را هماهنگ کنید.

استفاده از بافت رنگی قرمز را در گوشه‌ های مختلف این تصویر، مثل پیشخوان آشپزخانه، نیمکت‌ های کوسن، صندلی راحتی اتاق نشیمن و پنجره‌ ی با کرکره می‌ بینید.

ایده های آشپزخانه

 

راه حل عالی برای نظم دهی به فضاها

  • دو قسمت از اين پله به صورت دراور کشویی طراحی شده است تا جايی مناسب برای نگهداری از كفش‌ ها را فراهم كند.

نظمدهی به فضا

 

  • جهت نظم‌ دادن به تلفن‌ ها، تبلت‌ ها و لپ‌ تاپ‌ های درحال شارژ يك سه‌ راهی در داخل يك كشو قرار دهيد و از آن بعنوان محل شارژ وسايل الكترونيكی استفاده كنيد.

5

از خوردنی ها در طراحی استفاده كنيد

ماكارونی و حبوبات خود را از طريق يك دراور شيشه‌ ای نمايش دهيد. خوردنی ها رنگ‌ های مختلفی دارند (غلات قرمز و پاستای اسفناجی) و به همين دليل ظاهر زيبايی به کشوها می دهند.

6

 

استفاده از کشو در محل پاخور

برای استفاده  حداکثری از فضای آشپزخانه میتوان کشوهایی در محل پا خور برای نگه داری وسایلی همچون سینی ها و ورقه های کیک پزی استفاده نمود هر چند که استفاده از این کشو ها سخت تر از بقیه نقاط می باشد.

7

9

 

راهروی ورودی را تميز كنيد و لباس‌های بيرون خود را در کشوها مخفی كنيد. در عكس زیر لباس‌های زيادی در کشوهای موجود در فضای راه‌پله مخفی شده‌اند.

10

 

به‌جای استفاده از يك نردبان برای دسترسی به طبقه دوم اتاق های كودكان از دراورهای هوشمندانه‌ ای استفاده كنيد كه نقش يك راه‌ پله را نيز بازی می كنند.

11

 

نشيمن‌های كنار پنجره موجود در آشپزخانه نه تنها فضای راحتی برای نشستن هستند، بلكه می توان از فضای زيرين آن‌ها برای مخفی كردن وسايل آشپزخانه استفاده كرد.

12

 

نصب قاب روی دیوار
درست کردن قفسه ها یا قاب های چوبی و نصب آنها بر روی دیوار می تواند یک راه بسیار ساده برای تزئین و طراحی روی دیوارها باشد. برای اینکار میتوانید دوتخته را به شکل یک مستطیل بهم بچسبانید و به دیوار نصب کنید و داخل آن وسایل تزئینی قرار دهید.

13

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: قابل کپی برداری نمی باشد